piątek, 6 lutego 2015

Urocze pomysły na przechowywanie biżuterii


Od pewnego czasu myślę nad stworzeniem własnego stojaka na biżuterię. Żadna z nas nie lubi kiedy naszyjniki się plączą w pudełku albo kiedy długo szukamy drugiego kolczyka.
Na pomoc przychodzą nam pomysły z internetu. I tak własnie znalazłam kilka ciekawych opcji, które jesteśmy w stanie zrobić w domu przy odrobinie chęci ;)

Dajmy drugie życie starej, tępej tarce. Wystarczy ją pomalować w pasujący nam kolor i proszę ...

Antyczna ramka + wiertarka = cudo



Stary blat z stołu ogrodowego też się nada, albo koronka oprawiona w ramce. 
Jest wiele gotowych gadżetów do kupienia na biżuterię lecz te wykonane własnoręcznie wyglądają moim zdaniem lepiej, nadają charakter pomieszczeniu. Wystarczy trochę pogłówkować i stworzyć swoje własne abstrakcyjne dzieło :)

4 komentarze:

  1. Świetne ! Ta tarka do owoców mnie rozbawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy stojak jest kapitalny, na tarce :D Gdyby urządzić pokój w stylu rustykalnym, świetnie by pasowała.
    Ja trzymam w kasetkach, pudełeczkach, puzderkach, żeby się nie kurzyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tarką :) Ja przeznaczyłam stojak dla kubków do zawieszania naszyjników :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 dzika mysz