czwartek, 5 lutego 2015

Recenzja korektorów Oriflame Beauty Conceal Kit

Od pewnego czasu używam tego korektora z Oriflame. Oczywiście jak to zawsze bywa skusiłam się na promocję. Normalna cena to 30 zł. Ja zapłaciłam bodajże 10 zł co jest dla mnie wielkim osiągnięciem :-) .
Na początku żaden z kolorów nie przypadł mi do gustu i kosmetyk poszedł w odstawkę. Gdy opalenizna wyblakła a wszystkie niedoskonałości na twarzy są bardziej widoczne z podkulony ogonem wróciłam do korektorów Oriflama. Właściwie korektory można określić jednym słowem - poprawne. Zakrywają to co mają zakrywać, po kilku próbach można spokojne znaleźć swój odcień po zmieszaniu kolorów, nie wysusza (przynajmniej ja nie zauważyłam), gęsty. Według mnie lepiej poczekać na wyprzedaż, no bo można trochę kaski zaoszczędzić i przeznaczyć na inne kosmetyki ;-) . Naprawdę polecam.

1 komentarz:

  1. http://pl.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=15033
    jeżeli ktoś chce link ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 dzika mysz