sobota, 7 lutego 2015

Bajeczne kolory z Golden Rose


Przechodząc obok stoiska Golden Rose nie sposób jest tam się nie zatrzymać. Przynajmniej w moim wypadku. Zawsze lubię sobie pogrzebać w lakierach, a nuż jakiś wpadnie mi w oko.
Gorzej jak jest koniec miesiąca, a w portfelu świeci pustkami. Ale oglądać lakierów nikt nie zabroni ;) I tak też było tym razem. Wypatrzyłam dwa przecudne kolory. 

Nr 36. Przecudny bordowy lakier. Już dawno miałam w planach sprawić sobie taki odcień.



Nr 85. Ciekawy kolor, ciemno modry z fioletowymi drobinkami, które widać tylko pod światło. Na żywo w buteleczce ten efekt jest bardziej widoczny natomiast na paznokciach trzeba się mocno przyjrzeć aby zauważyć drobinki. 

11 komentarzy:

  1. Również lubię lakiery z tej firmy. Nawet w tym momencie mam na paznokciach czerwień z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również lubię lakiery z tej firmy. Nawet w tym momencie mam na paznokciach czerwień z Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie podobają mi się brązowe paznokcie, ale za to niebieskie uwielbiam :)

    lookmagiclife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej seri jeszcze nie miałam ani jednego, ale bardzo lubię Rich Color :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że stoisk Golden Rose jest tak mało w Polsce, ja do tego w swoim mieście mam zawsze nie po drodze... ;) Ja bardzo lubię produkty do ust Golden Rose, nie miałam jeszcze lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie nie ma stoiska z GR, więc nie mam problemu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo lubię te lakiery tanie a przy tym ładnie kryją:-)
    Pozdrawiam
    htpp://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niebieski najbardziej zwrócił moją uwagę :D pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 dzika mysz