niedziela, 8 lutego 2015

Seria Life Volume Plus - czy warto?



Mam problem i  to są moje oklapnięte włosy. Istnieje wiele sposobów na zwiększenie ich objętości, ale zawsze coś nie odpowiada. Podtapirowanie - niszczy włosy, pianki - sklejają (przynajmniej ja na takie trafiam). No i co zostaje - odżywki. I tak w moje ręce trafiła seria Life Volume Plus.
Skusiła się na nią w SuperPharm ( z -50% obniżką odżywka kosztowała ok. 4,50 zł, spray ok. 7,50 zł) Produkt jest wzbogacony ekstrakt z orchidei tajskiej oraz kolagen.


Odżywkę do włosów nakładam po każdym myciu (czyli co drugi dzień) na całą długość włosów i spłukuję po kilku minutach.


Spray również używam po każdym myciu. Spryskuje wilgotne włosy na całej długości. Nie trzeba spłukiwać.

Wyniki: Jestem pozytywnie zaskoczona. Włosy nawet bez modelowania i użycia suszarki są bujniejsze, trochę bardziej gęste w dotyku. Nie jest wyczuwalne żadne sklejenie. Efekt nie jest jakoś bardzo długotrwały, ale cały dzień się utrzyma. Oczywiście uzyskana objętość jest mniejsza niż w przypadku pianki, ale i  tak bardziej polecam te odżywki. Mamy jakiś efekt i odżywienie włosów. 

Pozdrawiam,
DzikaMysz :)

7 komentarzy:

  1. Mało kiedy mam okazję odwiedzić ten sklep a jak widać szkoda. Fajny produkt w dobrej cenie:-)
    Pozdrawiam:-)
    http://edytaspisak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy są ciężkie i grube w żaden sposób nie mogę nadać im objętości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to mam cieniutkie, leciutkie i do tego przyliz ;/

      Usuń
  3. U mnie klapną u nasady, a znowu na końcach sie puszą więc tutaj obiętości mi juz nie trzeba i weź tu bądz mądra, ehh... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ale zaciekawilas mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie, bo moim włosom też brakuje objętości.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 dzika mysz