środa, 4 lutego 2015

O mnie


  Nazywam się Sylwia i mam 21 lat. Studiuję na Politechnice Wrocławskiej. W wolnych chwilach lubię spędzać czas ze znajomymi lub też zrelaksować się z dobra książka w ręku. Od zawsze pragnęłam być osobą bardziej aktywną fizycznie, niestety moje postanowienia spełzły na niczym. Oczywiście nie kończę walki ze swoim lenistwem i zamierzam w końcu się ruszyć. Swoimi efektami oraz odczuciami będę się z Wami dzielić.
     Moją pasją są kosmetyki. Nie ma dnia abym nie wklepywała jakiegoś kremiku, balsamu. Makijaż jest również dla mnie bardzo fascynujący i dlatego poszukuję coraz to nowych i lepszych kosmetyków kolorowych. Wszystkie swoje recenzje będę umieszczała tu.
  Dodatkowo interesuję się architekturą. Nieważne czy to jest wnętrz czy planowanie od fundamentów po dach, kocham to. Dlatego też może się tu znaleźć kilka wpisów na ten własnie temat.
      Mam nadzieje, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. 


Dodatkowe informacje:
- cera mieszana
- włosy z tendencją do przetłuszczania, bez objętości
- opadające powieki
- odcień skóry wpadający w żółty
- dość często jeszcze zmiany trądzikowe

Kontakt:
dzikamyszzz@gmail.com
Copyright © 2015 dzika mysz